Trasig tjej


Först hade jag en finne i pannan. Sen massakerade jag den med en nål (som inte var lånad från jobbet) och nu har jag ett sår istället. Svårt att säga vad jag föredrar. Ont gör det vilket som. En finne kan man sminka över, ett sår går det inte att göra samma sak med. Jag läste att honung skulle läka sår fort, ska man tro på det och smeta in sig lite?

Bra dag på jobbet för övrigt. Om man bortser från mitt brustna blodkärl i armvecket som gör groteskt ont. Men man får offra sig och ställa upp som patient när det inte finns några riktiga att köra in nålar i.
Mår illa gör jag också. Mitt sömnproblem kommer göra mig sjuk, I tell you.


Kommentarer
Postat av: Frun

Jag gissar att du hellre hade velat att jag skulle sticka dig?! ;) Ha en fin helg, hälsa O. PUSS!

2009-11-27 @ 21:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0