Thursday watch the walls instead


I'm alive. Lite grann åtminstone.
Jag lyckades sova middag när jag kom hem! Däckade av utmattning på sängen direkt när jag klev innanför dörren, och sen vaknade jag i precis samma ställning två timmar senare av att mamma ringde. Liiite sliten tjej.
Men lika trött ändå. Snittar man 4 timmar per natt i fyra nätter så är man väl inte helt i form.
Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag. Trodde aldrig att den här veckan skulle ta slut. Och morgondagen bjuder dessutom på KTC-övningar. Pvk, s.c. och i.m.-injektioner. Looking forward to it.
Imorgonkväll hade jag planerat in hemmakväll framför Idol och sen plugg hela helgen eftersom jag har en tenta nästa fredag och en lördag. Men så smsade frun och ville att vi skulle på fest, så så får det bli !

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0