Sunday did come too late


Jag säger hhmm.

Imorgon börjar jag min praktik på lungan. Fast bara info imorgon. Börjar ett vilket jag kan hylla min handledare för lite. Dock känner jag mig inte alls säkert glad eller exallterad över att jag ska ha praktik i fyra veckor nu. Jag har liksom en bad feeling. Varför vet jag inte. Men det känns det inte alls nå kul. Jag hoppas verkligen att känslan går över och att jag känner mig jättepepp efter mötet imorgon. 

Lite andra saker som jag ska hinna med imorgon är att svänga förbi skolan och hämta ut mina senaste tentor och fixa papper så jag kan få nytt id-kort till NUS. Mitt är ju kind of avmagnitiserat. Det lyckades jag redan med förra terminen när jag var ett smart ass och hade det tillsammans med mobilen i fickan. Så jag hade tänkt hinna det innan mötet. Och sen hoppas jag även att jag kommer hinna ner på stan innan 17 när jag ska tvätta, men det känns inte så troligt. Får se hur effektivitetsnerven jobbar. Förmodligen inte alls som vanligt :)

Nu PH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0