Sunday allways comes too late


Nu har jag kollat på Ensam mamma söker. Ingen söndag utan det! Mitt absoluta favoritprogram alla kategorier, man blir ju helt varm och glad i kroppen när man sett det. Myyyyys.

Och eftersom jag hällt i mig en halv liter cola ska jag nöta lite LMberäkningar nu. Om sådär 5 timmar ska jag upp och läsa mikrobiologi innan jag promenerar iväg och skriver tenta. Och efter den blir det lunch på stan med laget. Och på kvällen ska jag hänga med Lotta. Vi ska nog kolla på vårat älskade Halv åtta hos mig som nog ligger som tvåa på min favoritprogramslista. Sova kan man göra när man blir gammal. Eller mammaledig som jag brukar säga.


God morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0