Sunday allways comes too late


Jag vet att jag borde ha bloggat idag. Speciellt eftersom jag haft en pluggdag och brukar tycka blogga är det roligaste som finns då. Men söndagsångesten har varit för påtaglig så jag kände att det bara skulle bli cräääp om jag försökte mig på något.

Imorgon är det dags för ny skolvecka. Skola måndag och onsdag. Lämpligt tycker jag med tanke på monsterveckan vi hade denna vecka. Sen har jag ju tenta både fredag och lördag, men det känns överkomligt även det på något konstigt sätt. Kunde vara värre. Kunde vara farmakologin jag hade omtenta i. Kunde ha måstat gjort vetenskapsteori som en vanlig tenta och inte hemtenta som jag ska nu. Det kan fan alltid vara värre även om jag var ytterst tveksam till det inatt.

Vi säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0