Saturday - wait


Nu har jag kollat Idolrepris, blivit ännu kärare i Erik och druckit treo till frukost.
Resten av dagen bjuder på Icashopping och Vetenskaps teori-plugg. Världens tråkigaste kurs. Varför måsta jag kugga den i våras för? Jävligt onödigt av mig. Men söft å få den som hemtenta och slippa en vanlig. Lite flyt ska man ju ha.

Gårdagen var massa bra. Förmys med middag, vin och vattenpipa. Sen en korrefest som inte var lika lajbans så vi återgick till förmys igen med mer vin och vattenpipa istället. Lämna aldrig en bra förfest.
Dagens stora fundering är varför man alltid blir poppis när man redan är paxad. Det är alltid så and I dont get it.
Dom kunde väl dyka upp när man är single and ready to mingle istället?

Nu ska jag duscha. Sen ska jag hyra en polack som kan plugga, handla och göra tacos åt mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0