Natti


Allmän fundering som gärna får lösas av någon av mina lexion/sjuksyrrekumpaner.
Jag ska ju sluta med mina Ppiller. Och dom ger ju som bekant högre blodtryck, man får ju inte ens käka dom om man har högt eftersom det höjs typ. Och jag är lågtryckare. När jag kollade på UM i måndags låg jag som vanligt på 105/70. Och det med ppiller-ätning. Kommer jag få ännu lägre BLT nu när jag slutar med pillren och kommer jag därmed svimma hela dagarna? Jag är ju fan nära att tuppa av på mornarna redan nu?
Kommer jag dö?
(Okej, jag överdrev det där sista, men tyckte det gav en fin slutfinish)

Och ni som är nyfikna på min vaccinföljetång:
Arm - Död. Öm. Orörlig. Jättevarm.
Halsont - Tror inte det beror på vaccinet.
Jobigt att andas - Kan vara så att jag fått plötslig panikångest alternativt astma alternativt udda biverkning.

Men levande än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0