Monday you can hold your head


Det borde vara förbjudet med två tentor på samma dag.
Efter jag krigat mig igenom läkemedelsberäkningen och min hjärna var helt jävla tömd så var det bara ta tag i mikrobiologin. På LMB vet jag att jag gjorde fel på en fråga, och alltså kuggade jag ju den eftersom man måste ha 100% rätt på den. Och mikrobiologin kunde jag faktiskt inte mycket alls på, men mytade på i vanlig ordning. Får se om jag lyckades eller inte. Skit samma, jag orkar inte bry mig. Måste ju ha någon att roa mig med under praktiken också, omtenta 12 dec. Looking forward to it.. Ha.

Efter tentorna blev det lunch på Max. Det satt fint. Sen köpte jag en jacka för 1499kr. Äckligt dyrt men äckligt snygg jacka. Vi kommer nog ha en fin vinter ihop. Jag och Everest.

Nu ska jag sova. Jag är så jävla trött så jag ska lägga mig med Winnerbäck.
Jag sover och han sjunger. Precis som det ska vara.
Bjuder på lite bilder också eftersom jag vet att ni gillar det. 

     

1. Hej måndag
2. Bild för att visa att jag inte ser ut som ett mongo egentligen
3. Min nya kärlek. Men den är gråmelerad på riktigt. Inte alls färgen på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0