Med ena foten utanför


Vaken. Trots att jag inte ens kunde somna igårnatt när jag kom hem med vin i blodet. Inte ens då ville min kropp sova. Och sen ville den inte ha sovmorgon. Och nu är jag inte ens trött. Har bara den jääävla huvudvärken som jag haft som kompis sen min sömn blev helt rubbad. Man mår inte bra av att inte sova.

Idag hämtade jag ut min klänning och halsduk som kommit från H&M. Halsduken var inte riktigt så lång som jag tänkte mig att den skulle vara, men den duger. Och klänningen.. Ja.. Den var kort. Har dock inte provat den än, men jag är lycklig om den ens täcker hela rumpan. Så såg den inte ut på bilden i katalogen. Okej kort, men inte sååå kort. Är den dock alldeles för liten så skickar jag tillbaka den och klickar hem en annan. Synd isf, för den är bra fin.

Imorgon måste jag vara liite flitigare än idag med plugget. Dom inspelade föreläsningarna med Valdis var precis lika sövande nu som förra gången jag skulle lära mig skiten. Han borde prata in avslappningsband istället för föreläsningar. Så jag förstår verkligen varför jag kuggade förra gången nu, det går ju fan inte lära sig skiten.

Har roat mig med att kolla på Deff Dunham - Spark of insanity ikväll som jag fick av min bästaste bror innan jag flyttade hit. Så nu har jag uppdaterat mig på alla sköna citat, synd bara att jag inte har någon här som förstår mig när jag säger "Silence, I kill you", "We love it heeeeeereeee" och "He has gas!" och tycker att jag är jätterolig..

Min granne har haft fest ikväll också. Sjukt mycket folk och sjukt hög musik.
Det blir nackskott och upphängning i hälsenorna om han inte städar köket efter sig imorgon.
Och appropå städa så borde även jag göra det. Det ska tydligen komma nå ventilationsgubbar på tisdag eller onsdag till veckan och kolla så allt funkar. Och nu kan man inte gå in i mitt rum utan att kliva på kläder, plastpåsar och papper. Vem faaan är det som stökar ner hemma hos mig? Inte är det då jag iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0