Fuck this


Jag är trött. Jag kan inte sova. Snittat fyra timmar per natt sen i söndags. Jag kan inte ens sova middag som jag brukar. Och fast jag är så jävulskt trött så somnar jag inte när det är sovdags. Jag bara snurrar. Och när jag väl somnar några timmar efter att jag lagt mig så drömmer jag en massa skit.
Imorse var jag så trött att jag nästan ville gråta. Satt i duschen och hade nog somnat där om jag bara tillåtit mig själv. Nåt är jävligt fuckat.

Dessutom har jag ju haft mensvärk i fyra veckor nu också. Inte så där superont, men molande. Och nej, jag har inte kronisk mens. Och nej det bor inte en kotte i mig.
Och så har jag ont i sidorna under revbenen, hugger till lite då och då. Och det värker i brösten/armhålorna emellanåt. Har hela mitt lymfsystem blivit crazy eller? Känns ju som att det är på dom ställen där lymfknutorna sitter som jag har ont, men det känns ju sådär troligt att det är det som är fel.. Diagnos, tack!

Nu ska jag dricka treo och sen ska jag ligga och stirra i taket en stund eftersom jag ändå är okapabel till att powernapa, och plugga är inte ett alternativ just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0