Fuck this



Jag kunde inte somna igår kväll heller. Sista gången jag kollade på klockan var den strax efter tre.
5.15 ringde klockan. Tror ni jag var lite trött då? Tror ni jag varit liiite trött på jobbet idag?
Fy fan alltså. Jag höll på att somna ståendes flera gånger. Extremt lugn dag också vilket inte gjorde saken mycket bättre när det blev en hel del tid till att sitta och läsa bara. Inte direkt det mest uppiggande.
Men fick gå hem lite tidigare så jag tog bussen ner på stan och köpte glögg och åt på McD. Sen fick jag cykla hem från NUS i spöregnet. Tänk er en blöt människa. Sen ställer ni den blöta människan i duschen. Ungefär så torr var jag när jag kom hem.. Av med kläderna och däckade i sängen. Och snart ska jag försöka sova vidare, AA kl 21, en dejt med duschen och sen hoppas jag att även mitt huvud vill sova och inte bara min kropp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0