Fuck


Alltså.. Skjut mig långsamt?
Jag gick med ganska gott självförtroende till omtentan i klinisk kemi. Jag hade fan pluggat. Jag kände mig säker på att jag skulle klara den. Och vad fan var det för jävla tenta jag fick? Typ den svåraste jag varit med om, inte ens i närheten av den förra. Inte en enda kryssfråga. Massa saker som vi aldrig ens gått igenom. Inte en enda fråga om diverse prover man kan ta, utan massa skit om varför det är basiskt och surt och varför vissa sjukdomar utvecklas på ett visst vis osv osv. YOU SAY WHÅTT?
Tack och lov tycke alla andra som var och gjorde omtenta att det var en helt störd tenta också, men det hjälper ju inte riktigt mig mer än att det känns liite bättre iaf. Men kuggat har jag ju i vilket fall som helst.
Jag ska fan hoppa av den här jävla utbildningen och flytta hem.
LESS JAG BLIIIIIR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0