Friday im in love

Haha, svinroligt att jag skrev att det var tisdag igår. Så. Jävla. Förvirrad.


Trött tjej .com .se .nu
Helvete Lars-Olof ! (Björn Gustafsson som WoW-Jocke ni vet)
Trevlig dag på skolan trots allt. Föreläsning om hjärtsjukdomar på förmiddagen. Våran föreläsare borde vinna Årets nördigaste kirurg 2009, men han är säkert en fin och trevlig människa ändå. Ha. Han hittade ju åtminstone humorn efter rasten och det höll mig vaken ända till lunch.
Sen var det dags för Journalskrivning och den lektionen spårade bara mer och mer. Att beskriva någons sexuella status efter en hel dag i skolan när man både är trött och less kan inte bli mer än ett skrattanfall.
Jag och Lotta dog kan man väl säga. Tårarna sprutade och skrattmuskeln hade kramp.

Nu är jag svintrött, less och skulle helst bara vilja krypa ner under mitt sköna täcke och ligga där tills imorgon. Men icke att jag ska. Här ska duschas, sminkas och fixas och sen ska jag ta bussen till Sofie och Jon för middag och alkoholintag. Sova.. Vad var det nu igen?

Men först lite bloggläsning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0