Friday Im in love


Så var Vetenskapsteoritentan gjord.
Den var svååår. Dels massa ord som jag aldrig hört talas om, dels för att jag inte pluggat nåt utan förlitade mig på google och kursboken och dels för att det var flervalsalternativ så man visste aldrig hur många svar som var rätt. I hate that. Tycker det ska stå om det är ett, två eller tre rätta alternativ. Men tydligen tycker inte lärarna det konstigt nog. Dumma dom. Men klockan 15 kommer dödsdomen. Jag blir jävligt less om jag inte klarar den.

Vaccinationsstatus:
Arm: Känns som årets jävligaste träningsvärk. Inte skönt nånstans.
Övrigt: Frisk like a nötkärna.
Humör: Rädd, naken, expoooosed.

Nu ska jag maila min handledare och sen ska jag sova lite till innan det är dags för att ta tag i mer plugg inför tentan imorgon. Duscha borde jag också göra, men jag spar nog det.
Gör inget idag som du kan göra imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0