Friday Im in love


Nu är jag nästan fullärd syrra känner jag. Jag kan både injektioner och sätta pvk. Är väl bara några små detaljer till jag ska lära mig under de två åren som är kvar. Små, små detaljer.
Har tyvärr bara bild på spektaklet på telefonen, och eftersom jag tappat bort min telefon-datorsladd så får ni ingen brutal blodbild. Men ni kan smsa mig så skickar jag bevis.
Patricia tog priset i mest blodspill genom att bloda ner sängen hon låg i, golvet, tvättstället och slutligen "oj, det kom visst på skorna som står här också".

Halv sju ska jag infinna mig på Pg för middag med Lotta och Daniel. Sen ska vi på korrefest. Jag gissar på att det blir en tidig kväll med tanke på dagsformen. Men å andra sidan så skulle jag på "vinmys framför Idol" hos Sofie och Jon förra fredagen också, och det slutade ju med shottar, vindrickning direkt ur dunken, hjärnskakning och pocornkrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0