...


Så var resultatet på Vetenskapsteorin utlagd. Synd bara att dom missade att lägga ut G/VG-gränserna så jag har inte en aning om hur det gick. Och när jag kollade igenom tentan borde jag fått sådär 10 poäng mer än vad som stod som resultat, så jag känner mig mest förvirrad nu. Gissar på att läraren gått hem för dagen nu också och inte kommer svara på mitt mail förän på måndag. Så jag får spendera helgen i ovisshet.

Resterande planer för dagen är:
1. Läsa igenom kemin för femtielfte gången.
2. Äta pizza.
3. Plugga lite till.
4. Duscha eftersom det känns som om jag inte gjort det sen tidigt 90-tal.
5. Idolkväll med chips och godis.
6. Sova

Busy tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0