...


Men justdeja. Jag måste ju få beklaga mig lite också !
Jag mailade min handledare som jag ska ha på praktiken i måndags, frågade om jag kunde få schemat redan nu så jag kan planera mitt liv å sådär, och sa även att jag gärna skulle vilja komma och på svinis-vaccinationen redan nu så jag slipper bli sjuk under praktiken. Hon svarade idag.

Något schema fanns det inte färdigt. Det får jag när jag kommer dit första dagen. Hej framförhållning?
Och på min fråga om vaccinationen så svarade hon att dom inte hade något hemma, och om jag ville ha det så fick jag säga till igen första dagen jag började så skulle dom beställa hem. HALLÅÅÅ?
Så dom beställer när jag börjar, fast jag redan nu säger att jag vill ha det. Vaccinet kommer en vecka efter att jag börjat jobba. Jag får sprutan. Jag blir sjuk. Jag missar praktik. Och dessutom så tar det ju 2-3 veckor innan man utvecklat fullt skydd, och då är ju min praktik slut!
Jävla stolpskott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0