....


Jag är inte bakis. Jag känner mig heller inte sjuk. Men saaaaatan vad ont jag har i kroppen. Det känns lite som när man har jättehög feber, fast det har jag ju inte heller. Frisk like a nut. Men som sagt verkligen ont, ont, ont i både ryggen, armarna och benen. Sådär så jag vill ligga i fosterställning och dricka soppa ur sugrör typ.
Och trött. Så. Jävla. Trött. Vilket också är konstigt eftersom jag sov jättebra i sådär tio timmar inatt.

Nu borde jag gå på Ica och handla. Men det känns som en väldigt jobbig grej att ta tag i. Men eftersom ingen verkar vilja göra det åt mig så är det väl bara ta tjuren vid hornen. Dessutom måste jag diska också, och hur kul är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0