...


Det finns en väldigt trött tjej på Fysikgränd just nu. Drack ett glas vin (som var kvar från i måndags i en öppnad tetra, jag har nte iblivit alkohollist som sitter och häller i mig en vinare alldeles för mig själv en vardag)
Blev iaf True Blood. Funkade visst bara i Firefox så jag fick krångla och ladda hem det. Säkert inte så krångligt egentligen, men är man en av dom mest otekniska människorna i världen så..
Två avsnitt kollade. Jag kan inte påstå att jag är särskillt imponerad. Men min bloggbibel Hibbs säger att man blir fast efter fjärde avsnittet, så jag litar på henne och krigar mig igenom de första avsnitten.
Men får nog fortsätta imorgon. Nu ska sminket av och sen ska jag sova. Fruktansvärt trött tjej. Trots att jag sov till elva idag. Men jag skyller på vinet, det kan man alltid göra.
Morgondagen bjuder på en låååång sovis, besök på ica, möjligtvis en solning på Iksu och lite TB då.
Ganska bra dag om jag får säga det själv.

God morgon !

Kommentarer
Postat av: Beata

Jag är GALEN i True Blood!

2009-11-05 @ 12:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0