Det var bra så


Det var fanta min kropp ville ha. Att vi skulle behöva genomgå en sån tråkig period helt i onödan. Men nu har den fått en halv liter och jag är som ny igen. Liiite svullen mage kanske. Men det är bara charmigt.

Jag köpte min första julklapp idag! En jättefin sak. Och en klänning till mig själv också. Med lite paljetter på. Blir nog fin till juldagen.. Eftersom jag insett att jag kommer bli tvingad att hänga på Stadt då. Men en gång per år ska jag väl kunna överleva, även om det är mycket tveksamt.

För att inte ändra ett vinnande koncept kommer jag ligga kvar i sängen hela kvällen framför tvn. Med mina kompisar julmusten och grillchipsen. Mycket goda vänner det.

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0