Det går bra nu


Vafan people.. Varför slutar ni läsa min blogg? Jag är ju en sjukt intressant människa. Det står ju massor om mina diverse spännande krämpor här som ni kan gotta er i, mattips och idolbilder. Vad kräver ni av mig egentligen?
Ha. Nä jag förstår er. Jag skulle inte heller läsa min blogg om jag vore ni. Jag är ganska tråkig faktiskt. Får till nåt kul i vart tioende inlägg ungefär. Och det kanske ni har lärt er nu så ni bara kikar in en gång i veckan och kan skumma igenom det mesta då. Så skulle nog jag ha gjort. Eller hållit mig till Katrin Zytomierska, Kenza, Spiderchick, Egoina, Anna Hibbs och andra roliga människor.

Snart ska jag försöka sova. Om jag så ska fuska mig till sömnen.
Och med fusk menar jag piller och med piller menar jag Citodon.
Jag pallar inte en sömnlös natt till. Inte med dom här mastodont skoldagarna..
Fuck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0