Pluuuugg

Det är komiskt hur en hel universitetsklass kan bli så fnissiga bara för att sex kommer på tal.
Morgonens föreläsning handlade om reproduktion och därmed en hel del roliga små fakta och funderingar.
Eftermiddagen skulle spenderas med flitigt plugg, men det var nog bara 33% av Dream Team som var flitiga, det vill säga Sofie i vanlig ordning. De resterande 66% hade istället många livsavgörande frågor att fundera över och diskutera, så direkt mycket plugg blev det ju inte, men det är lååångt kvar till tentan! Gör inget idag som du kan göra imorgon.
Morgondagen ska jag spendera iklädd mjukisbyxor med min anatomibok. Hemmapluggdag alltså. Tänkte även hinna med att tvätta lite på min enda lediga dag, är fan upptagen resten av veckan, tro det eller ej!
Onsdag -  Först plugg och på eftermiddagen ska Laget göra ett besök på Systemet och det sedvanliga McD-besöket som tillhör då man köper alkohol.
Torsdag - Plugg och grillning med basgruppen.
Fredag - Plugg och feeeest.
Lördag - Bakis och kanske fest beroende på väder och förmodande huvudvärk
 Söndag - Ligga-under-täcket-dag.
Upptagen tjej !

Helt sick att det är mindre än två veckor kvar av skolan. Sen har jag läst en hel termin.
Bara 5 terminer kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0