Update

Vilken extrem bloggtorka jag har. Och inte blir det bättre av att det är dugga-vecka heller eller att min mage är fucked up vilket får mig på dåligt humör.

Har väl inte hänt mycket sen sist, jag har fått någorlunda ordning i mitt manison, lite tomt på väggarna bara som jag ska göra något åt så småningom och igår när jag satt på bussen över högakustenbron såg jag Gert och Robban som traskade på i regnet. Jag avundas dom inte.

Jag mår äckelilla och min mage gör oooont. Så jag funderar på att kräkas nu och sen laga mat. För hungrig är jag, och att spy upp pytt i panna är inte så mysigt. Så det känns som en logisk ordning på det hela.

Mina pärlörhängen har blivit missfärgade också. De är grå/gröna fast jag inte gjort nånting alls med dom!
Och det går inte bort med varken diskmedel, schampo eller tandkräm... Nån som har nåt tips?
Dessutom har jag tappat bort mina hemnycklar, hemnycklar till Igge och cykeln och sånt alltså.. Så om jag har någon synsk läsare får du gärna ringa mig. I need them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0