Tisdag

Dagen började med att jag sov över en timme. Ingen vet hur jag lyckades med tanke på att jag la mig före tolv igår.
Så jag struntade i att stressa iväg till skolan och sov till två istället. Det var skönt.
Nu tvättar jag och snart är det dags för middag.

Och appropå hårfärgningen igår så blev den ju en överraskning kan man säga.
Har ju tidigare försökt med sådär hundra tusen olika metoder att få tillbaka min vanliga hårfärg,
men igår var ju planen att bli lite blondare eftersom färgen hette just "Ljus Blond".
Men nu sitter jag här med en färg som är snarlik min riktiga, sådär mörkblond alltså.
Antar att det kommer bli ljusare efter några tvättar som vanligt, men lite komiskt är det ju allt att jag får
en hårfärg jag försökt med i flera år när jag väl gett upp hoppet och bara vill bli blondare.

Dessutom har jag tappat ett örhänge i handfatet. Jag har aldrig skruvat isär den där rörkopplingen under nångång,
så jag vet inte om jag vågar mig på det.. Verkar både svårt och äckligt. Kan ju bara tänka mig på vad jag kommer stöta på där efter rensningen av avloppet i duschen.. Not nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0