Söndag i sängen

Varför finns det inte ett McD på Ålidhem?
Jag behöver flööötmat idag.
Men för att kunna skaffa mig det måste jag ställa mig i duschen först.
Håret står åt alla håll och kanter och jag har varit snyggare om man säger så.
Thaimat från thaitanten i Igge hade också suttit fint. Hon gör alltid så god mat till mig.
Ingen från hemtrakterna som har vägarna förbi Umeå idag och kan köpa med sig lite käk? :)
Nä, nu blir det duschen som sagt och sen får jag väl gå och köpa mig nån äcklig pizza. Inte helt fel det heller.
Ska även köpa gurka, morötter och dipp som jag ska äta ikväll framför Söndagsparty..
Många trillar nog av stolarna nu, men jag åt chips till frukost så jag är inte sugen på det helt enkelt,
men oroa er inte, imorgon blir det chips framför tvn igen!
(Tack Gud för ämnesomsättningen)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0