Pluggis

Jag har just upptäckt att bara en av mina högtalare på datorn funkar.
Dock vet jag inte om det alltid varit så, eller om det är något som uppkommit på senare tid.
Eftersom jag så sällan lyssnar på musik så har jag inte tänkt på om ljudet bara kommit ut ur den enda högtalaren
eller båda, men nu när jag har SPOTIFY och har lyssnat nästan hela dagen så har jag alltså upptäckt detta.
Lite störande är det allt. Och något annat som är störande är att Spotify inte har det bästa musikutbudet,
inte ens Tiger Lou lix. En låt hade dom. Inte okej!

Men i övrigt är jag en mycket nöjd tjej. Förutom att jag har tenta nästa torsdag då och känner paniken komma krypandes,
men det försöker jag ignorera ett tag till, det är ju trots allt mer än en vecka kvar.
Sämre förutsättningar inför ett prov har jag haft i mina dar..
Dessutom ska jag köpa Sofies sammanfattning av målbeskrivningen för 25 kr så jag ska kunna plugga lite mer strukturerat. Tilläggas kan att jag erbjöd 50 spänn men hon tyckte jag kunde få den gratis, och det tyckte jag inte var okej.. Så vi möttes på halva vägen. :)

Nu blir det tv en stund och sen ska jag försöka sova tidigt. Kommer väl förmodligen inte gå eftersom jag sov till halv tolv idag, men tur för mig är det ju gamla NCIS-avsnitt på nätterna som kan hålla mig sällskap.
Tjaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0