Nighti

Svärord vad mätt jag är!
En gurka, ett halvt kilo morötter och 3 deciliter dipp ligger packat i min mage nu. Jag kan nästan inte andas och jag undrar varför jag tryckte i mig alltihopa, och framför allt hur fan fick det plats med tanke på att jag innan hetsätningen åt pastasallad och 30 cm baguette med färskost på. (Blev ingen pizza alltså, nyttigt av mig!)
Jag ser något gravid ut och vill krypa ur min egen kropp för den känns aningen trång för tillfället..
Söndagsparty på tvn och snart ska jag kladda på Absolut Torr. Med andra ord; Its gonna be a looong night.
Tur att det är dubbelavsnitt av Hemsökta Hus klockan tolv och att jag dessutom har sovis imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0