Långheeelg

Jag har haft lite bloggpaus. Mamma har varit på besök och jag har varken haft tid eller lust till att ägna mig åt bloggen.
Men nu är det 2 veckor kvar till tentan, och ni kan räkna med en hel del ångestladdade inlägg framöver, enjoy.
Långhelgen har bestått av massa mys. Allmänt slappande, McD-besök och lite shopping.
Dock shoppade jag bara en t-shirt, bh och två par trosor, men å andra sidan skickade jag efter kläder för över 1000kr i förrgår också, så det fick liksom räcka så.

Har även fått mitt jobbschema nu. 7 veckor jobb varav 2 helger lediga. TVÅ HELGER!

Vilken ärta har gjort schemat?

Men men, jobbar väl sådär 75% så det känns ganska överkomligt ändå. Synd bara att det är ju på helgen alla andra är lediga och har tid att leka, men thats life. Jag kan ju glädja mig åt ganska mycket OB iaf.


Nu borde jag plugga, men jag sov kasst i natt och min mage mår inte bra så jag tror jag ska sova framför tvn en stund istället. Kommer bli så mycket plugg dom kommande dagarna ändå så jag kan nästan känna att jag kan få vara lite lat idag.. Vem är förvånad?


Kommentarer
Postat av: Anna

då ska vi leka dina lediga helger :) hölick nästa ja tack

2009-05-25 @ 19:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0