Helg

Busy helg! Haft min lilla storasyster på besök och har inte haft tid att blogga. Händer ju inte varje dag!
Har mest myst, gått på stan och ätit underbar mat på Balder. Satan så gott det var.
Så jag har haft en bra helg, alltid trevligt med lite sällskap.

Just nu är jag upptagen med att springa fram och tillbaka till tvättstugan och ikväll blir det ostkrokar och Söndagsparty.
Imorgon börjar jag 13.15 och det tackar jag hjärtligt för. Även ledig torsdag och fredag upptäckte jag, tack säger jag till det också.

I övrigt är jag väl mer förvirrad än vanligt. Du fuckar upp med min hjärna.


Kommentarer
Postat av: sofie

[GODKÄND]

eftersom vi inte tentapluggar på högsta nivån än godkänns förslaget med att inte vara på bibblan före klockan tio.

2009-05-11 @ 06:44:46
URL: http://so0fie.blogg.se/
Postat av: Frun

Du är ju roli du Sofie ;D

2009-05-11 @ 11:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0