Hårfärgning

Jag kan ju vara lite impulsiv ibland. Nyss fick jag ett infall att färga håret, och en minut senare stod jag på alla fyra i duschen och kladdade i färg. Jag hade ju färgen sen tidigare, men bestämt mig för att inte färga utan göra slingor istället. Men när impulsen kom var det svårt att stå emot eftersom jag alltid har ett litet sug efter att färga håret.. 
Så jag hoppas det blev bra, svårt att säga medan håret är blött som det är nu.

Imorgon börjar jag 8.15 och slutar 12. Idag klev jag ur sängen tolv.
Men det sägs ju att omväxling förnöjer.. Även om jag är lite tveksam till det hela.
Så eftersom jag ska upp 7 imorgon kanske det vore en idé att sova nu. Eller åtminstone före halv tre som igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0