En liten fundering

Idag funderade jag och frun på en grej..
Varför kostar det alltid runt 100 kr när man går och handlar, vad man än köper?
Idag till exempel köpte jag 2 liter mjölk, en yogurht (stavning?), ostkrokar och läsk. Det blev 95kr. HUR ÄR DET MÖJLIGT?
Jag tror ica försöker lura mig på pengar.

Nu ska jag powernapa. Jag har inte riktigt kommit mig för det än. Tröttheten försvann och web-tv blev mer intressant.
Jag fattar inte att jag inte är trött, jag har sovit 4 timmar per natt de sista två nätterna, borde inte jag vara döende nu?
Dessutom blir mina pupiller olika stora emellanåt. Det både känns och ser läskigt ut.
Och domningarna i armen har inte försvunnit än heller.
Har jag fått svininfluensan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0