Denna jävla bloggtorka

Medan Sofie är i en bloggfas så har jag extrem bloggtorka, så egentligen borde ni läsa hennes blogg istället.
Kommer inte ihåg adressen dit just nu, men det finns nån kommentar med den i tidigare inlägg för intresserade.

Imorgon ska Dream Team sitta på mb och plugga som dom grymma studenterna vi egentligen är.
Därav har jag pluggfri kväll idag, som iofs inte är någon ovanlighet i mitt liv, men eftersom jag ska vara duktig imorgon tänker jag inte ens ha ångest över att jag inte pluggar idag.

På lördag kommer Bj och Dennis hit. Dom ska upp till Skellefteå och har alltså vägarna förbi, och jag tänkte nog tvångsumgås med dom och följa med dit upp. Det vet dom dock inget om än.
Lördagskvällen ska spenderas med laget hos Sofie och Jon, ESC och vin, kan fan inte bli så mycket bättre.

Jag har fortfarande inte vågat mig på att öppna avloppet till tvättstället och hämta ut mitt örhänge.
Antingen kommer jag förstöra nåt och inte få tillbaka delarna rätt efter jag plockat isär dom, eller så kommer det bara vara väldigt äckligt och jag kommer vilja kräkas. Jag behöver en karl som jag kan tvinga göra sånt här åt mig!

Kommentarer
Postat av: sofie

ibland hjälper det inte med en karl för att rensa avloppet. min karl vägrar, ungefär allt som har med städa toaletten att göra.

2009-05-13 @ 21:20:43
URL: http://so0fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0