Skendräktighet

Jag är så jävla määääätt. Och ändå fortsätter jag trycka i mig chips som om jag aldrig mer skulle få några.
Egentligen är jag sugen på pocorn. Jag hatar att micron i korren inte funkar.
Ont i halsen har jag också. Började känna av det redan på donken och det blir fan bara värre.
Skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk nu när jag slutar med pencillinet. Det brukar ju lätt bli så.
Dock har jag inte tid med att vara sjuk, så jag skulle uppskatta om det slutade göra ont nu.
Imorgon ska jag sova jättelänge och sen ska jag städa. Det är inte så rent och fint hemma hos mig just nu.
Dammigt kaos skulle man kunna säga.
Jag vill ha ommålat nu!! Vet precis hur jag ska göra ordning här när det är klart.. Vart jag ska ha hyllor, tavlor och sånt. Kommer bli fiiiint. Men har jag otur kommer dom inte och målar om förän till höst.. Vem orkar vänta så länge?


Kommentarer
Postat av: sofie

jag har ätit popcorn. nananananna.

2009-03-27 @ 21:31:43
URL: http://so0fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0