Heeeemma. I mitt egna mansion

Här kommer man hem, efter en lång och tråkig bussresa, urinvägsinfektionen lever livet som allra bäst och jag inser att det är en månad kvar tills jag fyller 21, ålderskrisen är ett faktum, och vad möts jag av när jag öppnar brevlådan?
DET ORANGEA KUVERTET!!! Information om mitt pensionssparande. Jag hade tydligen 4500 som jag kan leva loppan på när jag slutar jobba om sådär 50 år. Inte det mest uppmuntrande kan man väl säga..
Så jag gick och trötsfikade och gratulerade Lotta som fyller 20 idag. Hon fick ingen present. Eftersom jag har lika bra framförhållning som en lobotomerad guldfisk så får hon nog den på fredag. Hoppas den hinner komma innan helgen bara.. Hanlda på internet is the shit! Bästa uppfinningen näst efter.. Ja, nåt annat bra.

Imorgon ska jag rädda livet på en docka på skolan, förhoppningsvis göra ett besök på hälsocentralen och även hinna med att plugga till tentan. Den är ju trots allt om en vecka, känns som det är dags att ta tag i den nu. Kanske.

Snart dags för sovning. Ska inte vara på vv förän 10.15 imorgon, men sova är ju alltid skönt.


Kommentarer
Postat av: din lol

hmpf. då borde jag också få present..

2009-03-18 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0