Wiiiee


Nu är den här hos mig. 100 mililiter kärlek. Jag vill gifta mig med min parfym.

Dagen i övrigt börjar ta slut. Mamma och Lasse är i stugan, och jag ligger i sängen och orkar inte ens ta mig till kylskåpet och hämta mitt naturgodis. Jajemensan, naturgodis! Nyttig tjej hon den där benice.

Tanken slog mig just att jag bara kollat på tv en gång sen jag kom hem. En gång på snart 1½ vecka.
Hemma hos mig i Umeå står tvn på dygnet runt. Även när jag inte är hemma och när jag sover.
Men det mesta braiga har väl sommaruppehåll, det ät åtminstone det jag försöker intala mig själv.

Imorgon ska jag på jobbet och lämna anställningspapper. Det känns bra att jag har ett mission med dagen.
Nu ska jag betala räkningar. Det är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0