Kaos

Nu sitter jag hemma hos Bj i en alldeles för stor t-shirt och mjukisbyxor som det skulle få plats två benice i.
Han fick hämta mig i stan, efter att jag gett mig ut i regnet redan klockan 9 imorse för att jag inte stod ut med sällskapet längre. Tog en timmes promenad innan jag ens märkte att hela jag var så blöt att man kunde vrida ur kläderna.. Då kan ni tänka er vilket strålande humör jag var på som inte ens la märke till det..
Så nu är jag fast i Igge tills mina kläder har torkat, vilket borde ta en stund.
Sen ska jag back to Frigge och dra täcket över huvudet och ligga där hela sommaren tror jag.

(Kvällen fram till Stadt var iaf trevlig, tack flickor för att ni är så söta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0