Update


Jag har inga klagomål på vädret om man säger så. Badat, solat och varit allmänt sunkig hela helgen i stugan, kan inte bli så mycket bättre tror jag. Duscha har jag för mig att jag gjorde nån gång i slutet på 90-talet.
Enligt väderprognosen ska det bli mulet imorgon - inte okej. Jag får ju lite hybris när jag blir brun, och vill bara bli brunare och brunare och steka ännu mera. Iofs tackar nog min hårbotten om den får slippa en dag i solen... Den är röööd.
Men också enda stället jag bränt mig på efter fyra dagar i solen, så jag klagar inte! Gör inte ens ont heller, så förutom att det är galet fult så störs jag inte nämnvärt om det.
Nu är det tänkt att jag ska sova. Är äckligt varmt, så jag är tveksam till hur det kommer gå. Men jag har myggnät i och öppet fönster i mitt rum, så om jag har tur är det inte 30 grader där inne som det är i vardagsrummet där jag är parkerad nu.

Så ja, livet är ganska trevligt just nu. Jag får ångest när jag tänker på att jag är tillbaka i Umeå om mindre än två månader, jag vill verkligen inte! Saknar bara Lotta, Sofie och Jon och våra myskvällar på Mariehem..
Och att jag snart ska börja jobba heltid är också något ångestframkallande. Vissa dagar funderar jag på att säga upp mig och vara ledig resten av sommaren, Men det blir ju så dåligt med pengar då.. Och lite extra i höst kan vara bra så jag kan åka hem och slippa min korre så mycket som möjligt. Går det bra å bli 12 och flytta hem igen?
Nä som sagt, sova var det ja. Jag önskar mig själv lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0