Svärord

Beställde just parfym. Allt var frid och fröjd. Jävligt billigt och snabb leverans så den kommer hit i början på nästa vecka..
.. Kan man åtminstone tro att den ska.
När jag fyllt i allt, och klickat på bekräftaknappen så står det att det ska skickas till min folkbokföringsadress!
Det vill jag väl förhelvete inte!! Jag angav väl inte adressen hit till Frigge för att jag tyckte det var roligt, utan för att jag bor här nu! Ärtor.
Så nu har jag mailat kundtjänst utan att få svar, så jag måste ringa dom när det är telefontid mellan 17 och 18.
Ibland blir jag lite less om man säger så.

Jobbdagen tog jag mig smärtfritt igenom. Trevlig personal och chill stämmning. Tror jag kan erkänna att jag trivs,
även om jag självklart hellre legat hemma i sängen medan pengarna rullade in på kontot. Men det verkar inte som om vuxenlivet funkar så..
Tror hemmafru är mer min grej.


Kommentarer
Postat av: Bea

Hemmafru är under inga omständigheter din grej... det betyder inte att man ligger på sofflocket och ser pengarna rulla in utan att man sköter markservicen ett ord som du är något obekant med din lilla sladdis! Lyxhustru är ordet du söker.

2009-06-10 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0