Sovdags


Idag har jag kommit fram till att jag är grym på att jobba.

(Ni kan sluta skratta nu)

Det sa även min arbetskollega till mig idag.
Okej att jag inte gillar att jobba, men nog fan är jag bra på det.

Nu ska jag sova. Om 7 timmar ska jag kliva upp och cykla till jobbet igen.
Nästan så jag skulle kunna sova kvar där. Iofs tar det 2 minuter å cykla dit, men ändå.
Undra om det skulle ingå frukost på sängen för mig med då?

Imorgon slutar jag 14. Det tycker jag är bra skit. Då har jag planer på att åka hem och lägga mig och sova på gräsmattan i några timmar. Kvällen ska jag spendera med O. Det blir massa mys.. Sen ska jag vara ledig i tolv dagar.

Natti


Kommentarer
Postat av: Bea

12 dagar, bah!

Jag har bara 9 arbetsdagar kvar till 5 veckors ledighet :) ...fast då har jag ju jobbat lite mer innan istället

2009-06-25 @ 14:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0