Solarium vs. Riktig sol

Varför jag föredrar solarium framför att ligga ute i solen:
1. I solariumet tar det bara 20 minuter att bli brun.
2. Det blir aldrig moln i solariumet.
3. Det kommer varken flugor eller getingar och stör.
4. Man kan sola naken utan att nån kollar konstigt.
5. Man blir brun på på både fram- och baksida samtidigt.
6. Man svettas bara dom sista 10 minuterna.
7. Det finns en inbyggd fläkt i solariumet.

Ja, säkert nå mer bra också. Men det kommer jag inte på nu för jag jobbar inte så bra under press.

Idag åt jag lunch ute i solen. Det var skönt. Sen blev det varmt och äckligt. Och flugorna gillade visst mig.
Nu är det molnigt och jag kan vara inne utan dåligt samvete. Wihoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0