Röd? Jag?

Idag har jag stekt på standen i lite mer än 5 timmar.
Hade hela stranden för mig själv i typ två timmar, sen fick jag sällskap av ett gäng trevliga stockholmare.
Dom erbjöd mig solskyddsfaktor. Kanske borde jag ha tackat ja såhär med facit i hand..
Eftersom jag ansåg mig själv odödlig  så dissade jag solskydd helt och låg som sagt och stekte mellan 11 och 16 idag. Dum idé.
Tydligen kunde man bli röd fast man var brun innan. Tänka sig...
Men så farligt är det inte. Ryggen är väl lite.. Öm. Och ansiktet hettar. Men annars så är jag fit for fight.
Ska dränka mig i After Sun innan jag sover så är jag nog som ny till imorgon. Hoppas jag.
Planerna för morgondagen beror helt och hållet på vädret. Antingen blir det mer grillning på stranden, eller så blir det en dag i sängen. Båda alternativen funkar. Det är så jävla skönt å vara ledig och vakna på morgonen, utvilad, och först då bestämma vad man ska sysselsätta sig med under dagen.
Så ska jag alltid ha det när jag blir hemmafru. När jag gift mig med Danny och sådär. Då ska jag bara vara hemma med alla våra barn och våran hund hela dagarna och hitta på massa roliga saker. Typ bada och shoppa och leka i lekparker.
Jag tror det vore lagom ansträngande dagsgöra för mig.

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0