Mån(t)ag


Livet kunde vara bättre.
Lite mer sol, lite mer mindre fjant, lite mer pizza och lite mer blond. Det känns som tillvaron vore på topp då.

Fick avi idag om att min parfym kommit! Hejdå 350 kr.
Fick även linserna som jag beställt med posten idag. Hejdå 600kr.

Så ja, lite mer pengar vore väl inte helt fel det heller.
Men även om jag är och kommer vara en fattig liten människa så kommer jag lukta jävligt gott. Och se bra också.
Hur det blir med hårfärgen vet jag inte. Jag borde köpa slingfärg. Eftersom jag är så jävla rik menar jag.

Tråkig dag det här. Fast jag upptäckte imorse (okej, tolv när jag klev upp) att jag har en snyggdag idag.
Det är så jävla typiskt å ha det när jag sitter ensam hemma i Frigge.
Onsdag hade passat bättre, då ska jag leka på stan med Frida och sen förmodligen leka fest på kvällen.

Vad resten av dagen bjuder på har jag ingen aning om. Ska hämta mamma i Delsbo vid 17 eftersom jag ändå måste dit och hämta min parfym. Hörde även nåt om att vi skulle till stugan och greja. Men tveksamt om jag är så sugen på att åka dit. Skulle vara för att pussas med min gay-katt-man då, eftersom min mänskliga man försvann fortare än väntat.
Lite snopet, men ingen är förvånad.

Idag vill jag ha bakad potatis med kalkon/rödlök-röra. Undra om hotellet kan tänka sig att servera det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0