Lite less nuuuu

Jag börjar bli lite less på plugg nu. Speciellt anatomi.
För att citera mig själv eftersom jag säger så mycket bra saker hela tiden;
Jag skiiiiter i hur hjärtat är uppbyggt, bara det funkar!

Tanken var att börja plugga runt åtta imorse, men efter vissa svårigheter med att kliva ur sängen och efter ett 40 minuter långt krig med en geting i mitt badrum så kom jag iväg en timme senare.
Laget var effektiva till halv tolv, då det var dags för att uträtta ärenden på stan, äta på Max och andra viktiga saker.
Jag kan ha köpt världens snyggaste tshirt idag. Fashion against Aids, H&M, killavdelningen 149 kronor.
Äkta kärlek från första ögonkastet. Och när jag sedan kom hem och upptäckte att halva trycket var självlysande var ju lyckan total. Fick även med mig ett linne, två par flipflops, solbrillor och linsvätska. Bra skit.

Sen blev det återigen plugg från 15 till 18, och sedan avslutade jag dagen med tre stycken cheese på Donken.
Och nu ska jag kriga med mina anatomiböcker en stund till, sova, vad var det nu igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0