Liiiite less nu. Och då menar jag mycket.

Det går bra att skjuta mig nu, varsågoda!
Ägnat hela dagen åt att tvätta och plugga. Finns ju roligare saker att göra om man säger så.
Men pluggat igenom allt nu, och tänkte göra den en gång till innan jag får sova, och sedan en gång till imorgon
eftersom tentan inte är förän klockan fyra. Sen får det fan gå hur det vill, känslan av hopplöshet är ett faktum.
Tar satans tid att packa också. Jag ska ju trots allt vara hemma i tre månader. Jag har i princip hela garderoben med mig hem, sommarversionen av den åtminstone. Ni som varit med förut vet alltså i vilken size min resväska är i..
Nu ska jag koka kaffe och kriga några timmar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0