Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar..

Jag orkar inte plugga mer nu.
Min koffeinkick efter tre koppar kaffe har avtagit kan man väl säga, och ögonlocken lever sitt eget liv.
Gluteus maximus har domnat bort eftersom jag suttit på golvet i flera timmar.
Jag har sjuklig halsbränna. Och huvudvärk. Och jag behöver plugga så mycket mer..
Men det är ju en dag imorgon också. Tänkte kliva upp om 6 timmar, dvs 8 och ta mig en promenad till Iksu och lägga mig i grillen, sedan hem, frukost, plugg i ca fyra timmar, dusch, tenta, middag med laget och sedan hälla i mig alkohol.
Det är planerna för morgondagen det.
Nu ska jag raka benen.

Buenos noches.. tror jag det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0