Bra vs. Dåliga idéer

Ibland blir bra idéer till dåliga idéer väldigt fort.
Det var till exempel en jättebra idé att öppna fönstret och släppa in lite friskluft eftersom det var tropisk hetta i mitt rum. Sen blev det snabbt en dålig idé när jag upptäckte alla oinbjudna myggor som kom på besök i samband med vädringen.

Så nu får jag välja. Svettas ihjäl eller bli uppäten av malaria-myggor. Vilket är skonsammast?
Kan man föresten få HIV om en mygga bitit en HIV-smittad person och sedan biter mig direkt efter?
Det är ju fan jätteläskigt i så fall.

Nu; Sova.
Imorgon; Sova i en solstol ute på gården.
Onsdag: Jobb
Torsdag: Jobb
Fredag + 11 dagar framåt; Leeeedig. Jag tackar ödmjukast.

Kommentarer
Postat av: din favvo

vad fan har du för slackerjobb egentligen? måttligt rättvist.. men det är bara kul att stå och flytta plantor så svetten rinner, får sexig bondbränna och dessutom fått typ ryggskott och känner sig som en 70-åring.. (okej, jag överdriver gnällandet, faktiskt rätt kul att stå ute och den där brännan har jag inte sett mkt av hittills. vet inte om jag ser positivt på det eller inte. osexig bränna är kanske bättre än ingen bränna alls?)

p.s. puss

2009-06-23 @ 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0