Ansträngande dag

Idag har jag legat i solen och svettats utan något synligt resultat, duschat i kallvatten eftersom ingen hade eldat, bondat med pizzabagaren och ätit pizza, suttit på tråkig jobbinfo och sedan haft flytteknikskurs som var meningslös eftersom jag redan kan allt om det.
För att återgå till min nya kompis pizzagubben så var han en väldigt pratsam typ, han vet numera att jag är här hos mamma över sommaren, att jag heter benice, att jag bor i Umeå, pluggar och att jag gillar pizza..
Han sa; Du varit här två gånger på en vecka, du är min nya stamkund!  Ehe, sa jag till svar.
Det jag vet om honom är att han heter typ Ali, Schali, eller nåt sånt där utrikiskt namn och att han är bra på att göra pizza.
Räcker gott och väl för mig!

Är faktiskt jävligt trött nu fast jag klev upp vid 11. Så jag antar att det är lika bra å tvätta av mig ansiktet och hoppa på sömntåget.. Nästa tåg går nämligen inte förän vid 2-3 tyvärr. Och eftersom jag ska upp 6 imorgon så känns det som en bra idé att hinna med det första.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0