...

Här tror man att man har bloggat, men så visar det sig att det bara är sparat som ett utkast och inte alls publicerat.
Suuuug av mig som jag brukar säga.
Till middag åt jag majskolvar med massa smör och salt på. Gaaalet gott. Inte världens mest mättande mat, men jag har inte gjort annat än att fika på jobbet idag så det går ingen nöd på mig. Dessutom är 300gram chips på väg ner i magen på mig nu, så ingen nöd som sagt.
Idag åkte jag sån där rolig hiss på NUS. Sån som det inte finns dörrar på och som man får hoppa på i farten!
Ni som hänger på sjukan vet vad jag menar, ni andra hör ju hur roligt det låter ändå. Varsågoda att bli avundsjuka.
Snart tänker jag sova.. Att somna vid två och kliva upp klockan sex och sedan jobba en hel dag är slitsamt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0