Trööööött

Så var fyra dagar avklarade av praktiken. Ledig imorgon och sen är det dags för jobb hela helgen!
Inget jag har något emot dock, trivs galet bra och lär mig massa nya saker hela tiden.

Kan väl erkänna att det gjorde både fysiskt och psykiskt ont att vara på jobbet kvart i sju imorse,
speciellt efter att ha jobbat kväll igår och inte var hemma förän strax före tio.. Men jag har haft saker att
göra hela dagen, så tröttheten fick kliva åt sidan och är istället tillbaka nu.

Imorgon är planerna att plugga, städa, diska, hämta ut nya kläder på NUS och storhandla..
Alldeles för mycket att göra på en ledig dag, men what to do när man är en upptagen och arbetande
människa med bara en ledig dag den här veckan.

Nu ska jag äta nudlar till middag i riktig studentanda.. Men då kan det ju tilläggas att jag svullade pizza till lunch.
Sen ska jag försöka sova trots min konstanta nästäppa som vägrar ge med sig.
Men nu har jag slutat med nässprayen sen två dagar, så jag borde vara "frisk" på nån dag..
Nästäppan har ju inget med någon förkylning att göra, är ju bara det där jävla beroendets fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0