...

Jag vill bli blond igen. Sådär blond jag var efter en månad i Italien.
But it aint gonna happen so to speak. Jag är för feg för att någonsin hälla blekmedel i mitt hår igen
sen missödet som gjorde att nästa hela håret fick klippas bort, och färga ljusare går ju inte.
Orka vänta på att det blir solblekt till sommaren lix... Gaaaaah

Har iaf bokat en dejt med Magnus samma dag som jag kommer till Hudik 11 mars.
Då ska det bli lite mer frisyr, som det är nu är ju håret så fruktansvärt tråkigt.
Längden vill jag behålla, men uppklippt och kortare snelugg ska nog kunna liva upp.
Och kanske kan han lura på mig nån mirakelprodukt som ger lite volym också. Vore inte helt fel.
Jag börjar längta tills jag ska hem faktiskt..
Speciellt efter att få träffa min prinsessa, man, karl, LOL(love of life) - Nisse.

Jag kom just på en rolig sak också.
Inatt drömde jag att jag var på fest, hade skitroligt och var fullkastrull,
och det hela kändes så verkligt så när jag vaknade fick jag ligga en bra stund
och fundera på om jag var bakis eller inte. Sjukt udda känsla.

Nu ska jag klappa på min onda mage och ge den treo så den blir arg och sen omeprazol så den blir glad igen.
Finns medicin för allt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vänta här nu! Måste ju klirra i kassan först ;D

2009-02-09 @ 20:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0